Promo Image
מהרו! המבצע מסתיים בעוד...
0
ימים
:
0
שעות
:
0
דקות
:
0
שניות
לעמוד המבצעים
X

תקנון חריטות

*לא ניתן להחזיר / להחליף מוצרים עם חריטה

*אין אפשרות לבטל עסקה הכוללת חריטה בשום שלב לאחר ביצוע החריטה.

*לא ניתן לחרוט על בד, חומרים דליקים או משטח לא ישר

*אין אחריות על מוצרים שלא נרכשו ברשת בנא משקאות

*אין חריטה בצבע. הצבע נקבע עפ"י המשטח עליו מתבצעת החריטה

*החריטה תתבצע על מקום חשוף וישר בלבד. (ללא תווית וכד')

*הלקוח מתחייב כי כל תמונה, לוגו, או עיצוב שסופקו לצורך ביצוע החריטה אינם מפרים זכויות יוצרים, סימני מסחר או חוקים אחרים. הלקוח אחראי לכל הפרה של זכויות אלו ומשחרר את החברה מכל אחריות במקרה של תביעה משפטית או דרישות בגין שימוש לא חוקי בעיצובים.

*בהזמנת חריטה יש לקחת בחשבון כי לעיתים ההזמנה עלולה להתעכב מעבר ל-4 ימי העסקים המוצהרים בתקנון המשלוחים. עיכובים עשויים להתרחש גם עקב עומסים, חגים, תקופות מבצעים, או אירועי כוח עליון (כגון מלחמות, שביתות, אסונות טבע וכדומה). החברה אינה נושאת באחריות לעיכובים הנובעים מנסיבות שאינן בשליטתה.

*במקרה שבו לא ניתן לבצע את החריטה בשל מגבלות טכניות, חומרים לא מתאימים, או כל בעיה טכנית אחרת, החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לביצוע החריטה. במצב כזה, הלקוח יקבל החזר מלא על השירות או הצעה לחלופה.

*בשל מגבלות טכניות וציוד, ייתכן שלא ניתן יהיה לחרוט עיצובים מסוימים על מוצרים מסוימים. צוות הסניף יבחן את הבקשה ויידע את הלקוח במקרים שבהם לא ניתן לבצע את החריטה המבוקשת.

*החברה תעשה את מירב המאמצים לבצע את החריטה בצורה מדויקת ואיכותית, אך אינה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שנגרם כתוצאה מהחריטה, לרבות נזקים אסתטיים. 

איננו יכולים לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות, אך זכרו כי לכל שאלה או בעיה, אנו זמינים בטלפון *2229.

הכתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכן מרכזי